top of page

חבילות אטרקציות לבת מצווה

עודכן: 1 בינו׳ 2023

מזל טוב לילדה שהגיע לגיל המצוות! בת מצווה הינו אירוע חד פעמי בהחלט, בת מצווה חוגגים רק פעם אחת בחיים! ואם כבר הוחלט ללכת על אירוע אז כמובן שכדאי לעשות אותו בגדול. היום ישנם המון מקומות שמציעים חבילות אטרקציות לבת מצווה.

מה מחפשים?

קודם צריך לאבחן את אירוע הבת מצווה, האם מדובר על אירוע קיץ או אירוע חורף?, האם במסיבת בת מצווה יהיו יותר אורחים ילדים או מבוגרים? האם בכלל האירוע יהיה רק לילדים?, אם האירוע מיועד רק לקהל הצעיר?, האם רוצים לעשות פעילויות מסוימות ויש כאלו עד אינסוף. או שפשוט רוצים ללכת על האירוע הקלאסי שמכיל גם מבוגרים וגם ילדים תוך דגש על ילדים.

מה כוללת חבילת אטרקציות לבת מצווה בד"כ

במה שלא תבחרו לעשות יש כל כך הרבה אפשרויות בהזמנת חבילה אטרקציות לבת מצווה כמו חבילה שכוללת – צלמים לאירוע, צלמי מגנטים, צילום בלוקים, די ג'י לאירוע, מסיבת פול מון מטורפת ועוד... . בחבילה יהיו בדרך כלל סידורי בלונים שכוללים שיעוצבו וימוקמו ברחבי האירוע. כמובן שזה יכלול תפריט שמתאים את עצמו גם למבוגרים וגם לילדים. בנוסף ניתן למצוא כמובן רקדניות, מיצגים שונים, גימיקים זוהרים לרחבה, ציור על כובעים או חולצות, עמדת סלפי ועוד ועוד אפשרויות .

לסיכום – חשוב לבדוק מה ניתן לבצע בפועל

בת מצווה יכולה להיות אירוע בלתי נשכח עם אין סוף אפשרויות שיכולות להתאים כמובן למגוון קהל האורחים שבאירוע. חשוב לקבוע עם איש מקצוע מטעם המקום, כדי לתאם מה ניתן לבצע בפועל מתוך חבילות אטרקציות.

מזל טוב!





פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page