top of page

מגנטים לאירועים

עודכן: 10 במאי 2023

המגנטים לאירועים הם אטרקציה שהחלה לפני מספר שנים לכבוש את תחום האירועים את תמונות המגנט מפיקים בכל סוגי האירועים .

היתרונות של תמונות המגנט ברורים הלקוח מזמין צלם מגנטים ומקבל גם הפקה של תמונות מגנט באירוע בזמן אמת וגם את הדיסק עם התמונות על ידי כך הלקוח מרוויח גם תמונות מגנט וגם תמונות סטילס כמובן שהתוצאות של התמונות סטילס יהיו ברמה פחותה מאשר שיגיע צלם במיוחד לצילום סטילס כמובן שצילום סטילס נעשה עם ציוד שונה ועם ציוד עזר על מנת להוציא תוצאות טובות ואיכותיות יותר אך יחד עם זה לא ניתן עדיין להתעלם מכך שאם לקוח לא רוצה להשקיע הרבה כסף על מנת לקבל תוצאות טובות יותר בתחום הסטילס יוכל תמיד לחסוך בעלויות ולקבל גם דיסק עם תמונות וגם תמונות מגנט לאורחים.


מחירים מגנטים לאירועים


מגנטים לחתונה

מחיר 1600 ש''ח עד חצות, המחיר מתייחס לשני אנשי צוות צלם ומפיק (במחשב) , ללא הגבלת כמות תמונות מגנט, כולל הגדלות משפחתיות ושל הזוג מתנה, ניתן לקבל הצעת מחיר לצלם אחד שהוא גם מפיק את התמונות מגנט במחשב ולהוזיל עלויות (מומלץ למספר מוזמנים קטן) תמונות המגנט לאחר עריכה ומיון ישלחו במערכת לשליחת קבצים, גיבוי התמונות במערכת עד שלושה חודשים מיום השליחה.


מגנטים לבר מצווה

מעל 150 אורחים 1600 ש''ח מתחילת האירוע ועד סופו המחיר עבור שני אנשי צוות צלם ומפיק דיגיטלי, מגנטים לבר מצווה מתחת ל 150 אורחים לחץ כאן וקבל הצעת מחיר, כולל הגדלות מגנטים של חתן בר המצווה וכמו כן הגדלות משפחתיות מתנה, התמונות שצולמו במהלך אירוע הבר מצווה ישלחו אליכם לאחר עריכה ומיון מספר ימים לאחר האירוע על ידי מערכת לשליחת קבצים.


מגנטים לבת מצווה


מעל 150 אורחים 1600 ש''ח לשני אנשי צוות צלם ומפיק במחשב מתחילת האירוע ועד סופו, מגנטים לבת מצווה מתחת ל 150 אורחים לחץ כאן וקבל הצעת מחיר, כולל הגדלות מגנטים של כלת בת המצווה ותמונות משפחתיות תמונות המגנט לאחר עריכה ומיון שישלחו לאחר האירוע או כמה ימים אחרי האירוע על ידי מערכת לשליחת קבצים, כמו כן גיבוי התמונות שלושה חודשים מיום השליחה.


מגנטים לחינה

הפקת תמונות מגנט מתחילת האירוע ועד סופו 1000 ש''ח כולל הגדלות מגנטים

של הזוג ושל המשפחה מתנה התמונות לאחר עריכה ומיון ישלחו לאחר האירוע או כמה ימים אחרי האירוע באמצעות מערכת לשליחת קבצים, התמונות ישארו במערכת לשלושה חודשים כגיבוי.


מגנטים למסיבה

עלות נקבעת לפי מיקום כמות אנשים ועוד מספר פרמטרים שונים לחץ כאן וקבל הצעת מחיר. גם כאן יש מתנה יפה ומקורית ללקוח.


מגנטים לברית או מגנטים בבריתה

מעל 150 מוזמנים 1600 ש''ח מתחילת האירוע ועד סופו המחיר בגין שני אנשי צוות צלם ואיש בעמדת מחשב פיתוח, מגנטים לברית או מגנטים לבריתה מתחת ל 150 מוזמנים לחץ כאן וקבל הצעת מחיר, כולל הגדלות מגנט של התינוק או התינוקת לבד וכמובן עם משפחה מתנה, התמונות המגנט שצולמו לאורך האירוע יועברו אליכם לאחר עריכה ומיון על ידי מערכת לשליחת תמונות מקצועית, התמונות ישמרו במערכת שלושה חודשים.


לסיכום

אם אתם רוצים להזמין את האטרקציה הכי שווה, מגנטים לאירועים או אם מחפשים צלם מגנטים לחתונה, צלם מגנטים לברית, צלם מגנטים לבריתה, צלם מגנטים לחינה, צלם מגנטים למסיבה או יום הולדת, צלם מגנטים לבר מצווה או בת מצווה, אתם במקום הנכון. העבודה האיכותית ביותר בענף, צילום במצלמות מקצועיות עם תאורה אלחוטית הנפרסת בחלל מקום האירוע.


מגנטים לאירועים
מגנטים לאירועים






פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page