top of page

מגנטים לברית

עודכן: 11 במאי 2023

בשעה טובה ומוצלחת אתם עומדים לקיים טקס ברית לרך הנולד, וזה הזמן להכיר מקרוב את מגוון שירותי הצילום המקצועיים המוענקים לכם על ידי מגנטים לאירועים במסגרת צילום ברית. מגנטים לאירועים צילום מגנטים לאירועי ברית על ידי מיטב צלמי מגנטים. צילום מרגש ואיכותי אלבומים דיגיטליים איכותיים בגדלים שונים.


שירות זה מתאפיין במספר יתרונות מקצועיים המוענקים לכם על ידינו ואשר כוללים בין היתר:


* מגנטים לברית איכותיים בכל גודל נדרש.

* מגוון נרחב של רקעים ומסגרות מעוצבות לבחירתכם.

* מגוון נרחב של סגנונות כתב (פונטים) לצרכי הטמעת מסר אישי מצידכם למשתתפי אירוע הברית.

* צילום מגנטים לברית מקצועי המתבצע על ידי צלם איכות העושה שימוש במצלמות מקצועיות.

* מדפסות טרמית איכותיות המאפשרות לכם ליהנות מתמונות מגנט חדות וברורות יותר.

* נייר פוטו איכותי המאפשר לכם ליהנות מתמונה צבעונית יותר לאורך זמן ממושך יותר.

* שירות אישי.





מגנטים לברית - המזכרת המושלמת לאירוע !


הפקת מגנטים לברית במהלך אירוע הברית הינו שירות ספציפי או שירות נלווה אותו אנו מעניקים לכל אחד ואחת מכם. כמו בכל שירותי הצילום האחרים המוענקים על ידינו, גם כאן אנו דואגים להביא לידי ביטוי את המקוריות ואת היצירתיות המלווה את הצילומים המושקעים והמרשימים שלנו.

במהלך אירוע הברית, אנחנו ב-מגנטים לאירועים מקפידים לצלם את הרך הנולד במספר צילומי תקריב, וזאת על מנת לאפשר לכם ההורים, תמונות מרהיבות למזכרת. כמו כן, אנו מקפידים על יצירת כימיה וקשר עין עם כל אחד ואחת מאורחי האירוע, וזאת על מנת להעמיד לכל אחד ואחת מהם מגנט מרהיב למזכרת. את תמונות המגנט המצולמות על ידינו במהלך האירוע, מזמיני השירות מקבלים על גבי דיסק בפורמט מבוקש, דבר המאפשר להם להגדיל ולהדפיס כל אחת מהתמונות בכל רגע נתון.

במידה וגם אתם עומדים לקיים טקס ברית בזמן הקרוב, ובמידה וגם אתם רוצים ליהנות מצילומי מגנט איכותיים ומושקעים במיוחד, אנחנו ב-מגנטים לאירועים מעמידים לרשותכם את כל הידע והניסיון המקצועי הנדרש , את כל הציוד האיכותי והמתקדם ביותר, ומעל הכול, את כל השירות והיחס האישי הנלווה לכל אירוע אותו אנו מצלמים.


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page