top of page

מגנטים ליום הולדת

עודכן: 25 בדצמ׳ 2022

מזל טוב הגיע היום הולדת מה יותר טוב מלהפתיע את הילד או הילדה בצלם מגנטים שהופך כל יום הולדת לאירוע מלא אנרגיה, תמונות המגנט מעוררות את מסיבת יום ההולדת וגורמות לילדים רצון להנציח רגעים מצחיקים והופכים את האטרקציה הזאת למשתלמת ביותר עבור ההורים למעשה ההורים מרוויחים גם צלם לאירוע וגם אטרקציה נהדרת שמשאירה מזכרת ייחודית ואיכותית לאורחים, אירוע קטן מאפשר לכם להוזיל עלויות ולבקש שירות של צלם מגנטים אחד שיגיע ליום ההולדת, כמו כן ניתן להוסיף סכום קטן ולבקש ממנו שבאותה הזדמנות יעשה גם מספר תמונות סטילס, גם אחרי שבוחנים את כל ההוצאות על אטרקציות לאירועים יש לקחת את הפקת תמונות המגנט כאטרקציה מרכזית. מזל טוב !

מגנטים ליום הולדת שהופקו ביום ההולדת של שני
מגנטים ליום הולדת
מגנטים ליום הולדת - כיצד זה מתבצע

צלם מגנטים מתחיל לצלם מיד עם הגעת חבריו של חוגג יום ההולדת​

מידי פעם הצלם מגנטים ניגש למקומו, חדר עבודה שהקים מבעוד מועד עם כל הציוד, מחשבים, מדפסות ועוד כמה מכשירים על מנת להפיק את התמונות, לאחר כמה רגעים הצלם יוצא מחדרו עם תמונות מגנט שצולמו ממש לפני מספר דקות ומדביק אותם על לוח מגנטי או לוח עץ בעל אטבים שהביא, כל הילדים רצים (מהר) ללוח בכדי לקחת את תמונתם כאשר הם רואים את התמונה הם מתלהבים ואז מתחילה סדרת צילומים פעם נוספת בדרך כלל סדרה זאת יותר מהירה, לאחר זמן מה סדרת הצילומים מסתיימת והצלם מגנטים חוזר לחדרו בכדי לחזור על התהליך של הפקת התמונות שהוסבר, במידה ובאים שני צלמים אז יש צלם מגנטים שנימצא כל הזמן במרכז ההתרחשויות ביום ההולדת אך כמובן המחיר עבור שני צלמים הוא גבוהה יותר.


מגנטים ליום הולדת - למה זה כדאי?

למעשה העלות של הזמנת צלם מגנטים יחיד היא עלות נמוכה מאוד ביחס למה שהלקוח מקבל עלות נעה בין המחירים 700 ל 1000שקל תלוי בכמות המוזמנים מיקום האירוע ודרישות הלקוח, כמו כן לא רק שהצלם מגנטים מפיק את תמונות המגנט ההורים מקבלים בסוף האירוע דיסק ועליו התמונות שהצלם צילם, בנוסף לדיסק הם מקבלים גם 4 הגדלות A5 מתנה ובכך הלקוח מקבל גם תמונות גם תמונות מגנטים וגם הגדלות מגנט מדליקות המחיר הוא ממש נמוך ביחס לתמורה, המחיר הנמוך נובע מתחרות הולכת וגוברת בתחום אטרקציות לאירועים.

צילום מגנטים ליום הולדת מיום ההולדת של מייה
צלם מגנטים ליום הולדת
מגנטים ליום הולדת - איך מזמינים?

כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר טלפוני או להשאיר פרטים בצור קשר באתר, לאחר מכן הצלם מגנטים יבנה מסגרת לפי הקונספט שלכם ובהתאם לאווירת היום הולדת שקרבה.

רצוי לשאול בעת ההזמנה מספר שאלות על מנת להיות בטוחים כי בחרתם בחברת צילום מגנטים לאירועים נכונה כמו, האם אתה משתמש במדפסת פוטו המיועדת לתמונות ?, האם אתה מצפה את התמונה בלמינציה מיועדת לפוטו?, שימו לב כל מי שמשתמש במדפסת לייזר או משתמש במדפסת הזרקת דיו לא מצפה את תמונת המגנט בלמינציה למעשה יגרום לתמונת המגנט לדהות. כיום האיכות הטובה ביותר היא מדפסת טרמית, מדפסת זאת גם יותר איכותית וגם התמונה יוצאת עם הגננה




bottom of page