top of page

צילום מגנטים לברית

עודכן: 11 במאי 2023

צילום מגנטים לברית


בעידן הסמארטפונים, כולנו מצלמים כל דבר, כל הזמן. הרשתות החברתיות מוצפות בצילומים של חברים ושל בני משפחה, וכל רגע קטן מתועד. אז בעולם שבו לכל אחד מאיתנו יש מצלמה קטנה ביד, מה המשמעות של צילום מקצועי באירועים?

ובכן, אנשים רבים יכולים להעיד כי שום דבר לא יוכל להחליף את התחושה של דפדוף באלבום תמונות. אך צילום מקצועי מעניק הרבה יותר מזה, צלם מקצועי ומנוסה מסוגל ללכוד רגעים מרגשים שתמיד תשמחו לחזור אליהם, באופן שלא כל אחד יכול. מדובר באומנות של ממש, היוצרת תיעוד יוצא דופן שניתן ליהנות ממנו לאורך שנים. לעולם הזה של צילום האירועים נכנס בסערה תחום צילום מגנטים לפני כמה שנים, ומאז הפך לפופולרי כמעט בכל אירוע בישראל – ובצדק. צילום מגנטים באירועים או יותר נכון צילום מגנטים לברית לא רק מספק לכם מזכרת מהאירוע המרגש, אלא גם מהווה מתנה קטנה לאורחים, משהו שהם יוכלו לנצור במשך זמן רב.





מנציחים את הרגעים החשובים בחיים


מה יותר חשוב לאדם מהולדת בנו? אירוע הברית הוא טקס חשוב במסורת היהודית, אך גם אירוע מרגש בחייהם של הורים, סבים וסבתות, חברים ובני משפחה נוספים. מדובר ביום מיוחד מאוד החוגג את הגעתו של הבן הקטן אל העולם ואת הצטרפותו אל המשפחה. צילום ברית מילה הוא תיעוד חשוב של אירוע יוצא דופן שלא קורה כל יום, הוא מסמל את התרחבות התא המשפחתי. שירותי צילום לאירועים הם מגוונים ועשירים, וכוללים אינספור אפשרויות. החל בצילום סטילס ווידאו ללא הגבלה ולאורך כל האירוע דרך עיצוב ויצירת אלבומים דיגיטליים או מודפסים, עריכת קליפ מרגש וכמובן צילום מגנטים לברית. כך, כל משפחה יכולה להתאים את שירותי הצילום לרצונותיה ולתקציב שלה.


אז למה דווקא צילום מגנטים לברית?


צילום מגנטים לברית הוא דרך מיוחדת לתעד את האירוע. הנה כמה סיבות טובות להזמין צילום מגנטים לאירוע ברית :

תמונה לכל אורח – תמונות המגנטים לא נשארים רק אתכם כמובן, כל אורח יוכל למצוא ביציאה מהאירוע את התמונות שלו אתכם, עם חבריו ועם משפחתו ולתלות מזכרת מהאירוע שלכם על המקרר. מדובר במתנה מקסימה לאורחים ובדרך מעולה לשלב אותם בשמחתכם.

פעילות אינטראקטיבית – בתקופה שבה כולנו מוכנים לחייך למצלמה כל הזמן, לא משנה אם זו מצלמה של סמארטפון או מצלמה מקצועית, צלם מגנטים שמסתובב באירוע יוצר אינטראקציה מתמדת עם האורחים ומספק סוג של בידור נוסף לאירוע.

צילום איכותי – אין צורך להתפשר על סלפי ! בזכות צילום מגנטים לברית, כל אורח יקבל תמונה מקצועית ואיכותית מהאירוע, וגם לכם יהיה תיעוד מרגש ומרהיב מהברית.


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page