top of page

מגנטים לחתונה

עודכן: 11 במאי 2023

היום המאושר לו ציפיתם במשך זמן רב עומד להגיע ויחד עם ההתרגשות המופלאה מה לעשות צריך גם לעשות סידורים ובהם מומלץ מאוד להכניס את האטרקציה שמשנה לגמרי את החתונה, מלהיבה את האורחים ומכניסה אנרגיות חיוביות אשר תורמות לאווירת החתונה כולה, המגנטים לחתונה. מגנטים לחתונה היא אטרקציה שהחלה לפני מספר שנים, כבשה את עולם החתונות ותמשיך להיות כך, גם בגלל היתרונות הברורים של התמונות מגנט והדיסק עם התמונות שאתם מקבלים וגם בגלל העלות היחסית הנמוכה בהשוואה לשאר האטרקציות ושאר נותני השירות קייטרינג, בר משקאות, גן אירועים, אולם אירועים וכו..

מידי פעם מנסים להכניס אטרקציה חדשה לענף החתונות אך הן זוכות לכישלון כגון מגנטים תלת מיימד מחזיקי מפתחות, בלונים ועוד. אנו מסכימים עם בחירת הלקוחות גם אנו חושבים שתמונות המגנטים הרגילים שאנו מכירים הם האטרקציה הטובה ביותר לחתונה שלכם במידה והם באיכות טובה ומתבצעת על ידי צלם מגנטים מקצועי, על כך נדבר בהמשך, מזל טוב.



מגנטים לחתונה איך זה מתבצע?


צלמי המגנטים יגיעו לאירוע כחצי שעה לפני תחילת קבלת הפנים יפרסו את הציוד ויעשו הכנות על מנת לוודא שהכל תקין לקראת תחילת החתונה, צלם מגנטים יעבור בין האורחים המגיעים לחתונה ויציע להם את תמונת המגנט הצלם ישתדל לצלם תמונות מצחיקות ומיוחדות, כאשר קוראים לחתן ולכלה להגיע לחופה הצלם יתחיל בתהליך ההפקה מפני שזה הזמן הנוח ביותר עבורו, בזמן שהחופה מתקיימת הצלם סטילס לא רוצה שיפריעו לו צלמי מגנטים וזאת מפני שזהו הרגע החשוב ביותר בחתונה עבורו, לאחר שטקס הקידושין מסתיים צלם מגנטים מגיע לצלם תמונות של הזוג הטרי, תמונות אלה ישמשו לאחר מכן לפיתוח הגדלות מתנה לזוג ומגנטים רגילים עבור הוריהם, עליכם לוודא שתהליך ההפקה מתבצע עם חומרים מקוריים עם מדפסת פוטו טרמי ושתמונות המגנט מופקות באיכות גבוהה, לצערנו קיימים בענף צלמים לא מנוסים לא בתחום הצילום ולא בתהליך ההפקה אשר משתמשים בהזרקת דיו ועל ידי כך נגרם תהליך דהייה של תמונות המגנט.


מגנטים לחתונה יתרונות?


יתרונות רבים להפקת מגנטים לחתונה, החתן והכלה מרוויחים פעמיים, ראשית הם מקבלים את התמונות שצולמו על ידי צלם מגנטים, כמו כן הצלם סטילס של האירוע לא יכול לספק להם כי הוא עסוק יותר בזוג ובמשפחה של הזוג המתחתן והצלם מגנטים בחתונה עסוק בצילום החברים הקרובים שלו ושאר האורחים כך למעשה הוא מרוויח עוד צלם שמתרכז באורחים, מעבר לכך הזוג הטרי דואג לאורחיו על ידי כך שמעניק להם תמונות מגנט מדליקות בזמן אמת מהחתונה עם שמות החתן והכלה מה שישאיר מזכרת מהחתונה אצל האורחים שלכם. אטרקציה זאת היא זולה מאוד בייחס למה שהזוג הטרי מקבל. מגנטים לאירועים מחיר,עלות צלם מגנטים לחתונה יכול לנוע בין המחירים 900 ל 1000 ש''ח, תלוי בכמות המוזמנים, וזאת כמובן עבור צלם מגנטים אחד, עלות בין 1100 ש''ח ל 1500 ש''ח, תלוי בכמות המוזמנים עבור שני צלמי מגנטים. אטרקציה זאת חובה בכל חתונה.


מגנטים לחתונה תהליך הפקה?

מספר ימים לפני האירוע במידה והצלם לא יצר קשר עליכם ליצור עמו קשר ולעשות ביחד מסגרת לפי הקונספט שלכם, רצוי לבקש מסגרת לא מידי צבעונית מפני שגם כך התמונות צבעוניות מאוד באירועים.


מגנטים לחתונה איך מזמינים?


כל שעליכם לעשות הוא להרים טלפון לצלם מגנטים לוודא שהוא פנוי לפגוש אותו על מנת ליראות מספר תמונות מגנט דוגמא לקבל ממנו הזמנת עבודה מסודרת, מזל טוב יש לכם צלם מגנטים בחתונה.



bottom of page