top of page

צלם מגנטים

עודכן: 11 במאי 2023

צלם מגנטים זה העניין בכל אירוע האטרקציה שתשאיר לחברים שלכם תמונה איכותית מדהימה ולפעמים גם מצחיקה מהאירוע שלכם ניתן להזמין צלם מגנטים אחד או שניים זה לא משנה העיקר שיהיה תמונות מגנט באירוע ועוד יותר חשוב שהם יופקו על ידי צלם מגנטים מקצועי ובחומרים איכותיים על מנת שהנצחת הרגע תישאר לשנים רבות.


צלם מגנטים יתרונות


פעם לפני שהחלה האטרקציה של צילום על מגנטים לאירועים היינו מזמינים צלם סטילס בעלות גבוהה שהיה מצלם בזמן האירוע ומעביר לאחר מספר ימים דיסק עם תמונות מהאירוע, אומנם כשמגיע צלם סטילס ומתרכז בצילום בלבד עם ציוד שמתאים לכך נקבל תוצאות מרשימות (תלוי בצלם) היום הכל אחרת צילום המגנטים הפך לפופולרי מאוד באירועים ועקב כך קמו הרבה חברות והורידו מחירים ויצרו תחרות שטובה לכם, התחרות גרמה למספר דברים חיוביים עבור מזמיני האטרקציה מחיר יחסית נמוך תמורה יחסית גבוהה אתם מקבלים גם תמונות מגנט וגם דיסק במחיר נמוך.


צלם מגנטים איך מזמינים ?


​טוב אז בשעה טובה הגיע זמן האירוע וברצונכם להזמין צלם מגנטים לאירוע שלכם תהליך ההזמנה של הצלם ממש פשוט ויש מספר דרכים לעשות זאת.

* להתקשר לצלם ולברר מולו פרטים כגון עלות, מספר תמונות, זמן העבודה להגיד לו שישאר עד סוף האירוע (תוספת מחיר בחתונה).

* להשאיר פרטים בדף צור קשר של אותה חברת צילום ויחזרו אליכם עם פרטים מדויקים שימסרו לכם באותו רגע כמובן לאחר קבלת פרטים ומידע רלוונטי על סוג ואופי האירוע אותו אתם הולכים לחגוג.


​​​צלם מגנטים מה חדש ?


צלם מגנטים מביא לכם לקוחות יקרים את הדבר הבא תמונות מגנט בגודל 10X15 לאורך כל האירוע ניתן להזמין את האטרקציה הזאת רק לאירועים בעלי מספר מוזמנים לא גדול באופן יחסי את תמונות המגנט הגדולות מפיקים באירועים קטנים בדרך כלל וכמו כן זה מתאים לחתונה במידה ומדובר בחתונה עד 400 מוזמנים שלפיתוח תמונות מגנט גדולות יש עלות ייצור גבוהה יותר ולכן זה מייקר לכם את העלות אך זה מומלץ מאוד לכל סוגי האירועים, במידה ויש תקציב לכך, מעבר לזה מה עוד חדש ?, בלוקים לאירועים, ניתן להזמין תמונות על בלוקים לאירועים ישנם אנשים שמכנים זאת אינסטבלוק, גודל בלוק לאירוע משתנה וניתן להזמין בגדלים שונים למשל, בלוק 10X10 או בלוק 10X15 וכדומה... בלוקים לאירועים לאחרונה תפסו תאוצה ויש דרישה גדולה לכך, המחיר של תמונות בלוקים יקר יותר בייחס לתמונות מגנט, ניתן לברר מחירים, צרו קשר וקבלו הצעת מחיר.

​​​​צלם מגנטים מסגרת


לאחר שיצרתם קשר ותהליך הזמנת צלם מגנטים בוצע בהצלחה גרפיקאי מקצועי מצוות צלמי המגנטים המקצועיים של הצלם יתכנן ביחד אתכם מסגרת מיוחדת שתתאים לאירוע אותו אתם תחגגו ניתן להוסיף כיתוב או שינוי פונט, לשנות אלמנטים במסגרות קיימות ולהגיע בסופו של תהליך למסגרת שהכי תתאים לכם, לקונספט שלכם ולאירוע.


​​​​​​​​​​​​​צלם מגנטים למה זה מתאים


צילום מגנטים לאירועים, בלוקים לאירועים, מתאים לכל אירוע בחתונה או בחינה, בברית או בבריתה, במסיבה או יום הולדת , אירועי חברה או כנסים, טיולים, אירועי קדמ, ימי כיף ועוד... אז אל תשכחו מתכננים אירוע ולא משנה איזה התקשרו עוד היום וקבלו הצעת מחיר ויש גם מתנה.








bottom of page